søndag 1. april 2012

Da avslutter...

-jeg årets Mars måned...
Tenk det...at 2012's første kvartal allerede er historie...
-tiden går utrolig fort, selv om enkelte dager føles fryktelig trege...
Denne "min dag" -har vert sol'ig og fin...
 Planen var å komme meg hjem (der jeg egentlig bor) å rydde og vaske..
-for "ligge besøket" er snart ferdig...-og hjemmet trenger veldig til et skippertak...
Men så skinnte jo solen så fint ute...
-og DET gjør den jo slett ikke hver dag... 
Så jeg utsatte vaskingen enda en gang (er jo på liggebesøk noen dager til)

Besøkte istedet Store Bumpen...
-som hadde ute lunch i finværet da jeg kom opp der...
 Det var varmt å fint på deres terrasse idag...
-de er heldige; -synes jeg som stort sett har "blåsbort" både hjemme og der jeg sover...
Snart har de forhåpentligvis rent og klart vann også...
 DET er jeg skikkelig misunnelig for...
Den fantastiske utsikten det er fra huset deres...
-om du ser riktig godt etter kan du se månen på bildet her...
Det ble noen bilder idag også siden jeg er i "testing modus" enda 
(det gjenstår en masse å finne ut av, -før jeg eventuelt vet hva jeg holder på med)
Veien mot målet "å forstå seg på" er underholdende tidsfordriv i det minste...
-og den er stort sett utendørs også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...