onsdag 11. april 2012

Tilbake...

-i hverdagen igjen...
Mitt internett tok påskeferie fra lørdag til i går kveld...
-jeg stresset verre med å prøve få forbindelsen tilbake...
Det er så FRYKTELIG irriterende når ting ikke fungerer som det skal...
-alltid har man så utrolig bruk for ting akkurat når de ikke fungerer...

Jeg har jobbet, bakt boller, sett litt etter Bumper, lest bøker og jobbet litt mer...
-og så sov jeg så alt for lenge idag...
Ikke et eneste bilde har jeg tatt siden sist innlegg her...
-men jeg har lest en hel del tips og råd om teknikker osv. for fotografering...
  Om det er nyttig eller ikke vil kanskje vise seg etterhvert...
Nå God Natt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...