fredag 13. april 2012

Pakke i posten :)

Har kjøpt boken til Lena Beatrice
 Lavkarbo til hverdags
123 enkle oppskrifter på 1-2-3
-så da prøver jeg meg igjen med Lavkarbo kosthold...
Boken var super, masse inspirasjon og gode oppskrifter på skikkelig mat...
-jeg fant tilogmed idèer til mitt største problem med å holde meg til lavkarbo...
Nemlig hva en kan spise på "forsove seg dager"
-alle de dagene :/ -jeg valgte enkleste vei og kjøpte rundstykke og banan...*sukk*

Jeg tenker bare prøve og se hvordan det går... 

-det er ingen panikk med mine "utover-linjer" og kilo...
Men hva jeg minnes fra månedene på lchf-kost er at jeg følte meg mer oppegående...
-gladere og raskere på en måte... 
DET -den følelsen savner jeg veldig og den skulle jeg så gjerne hatt tilbake...

Jeg gikk ut for å ta litt bilder i kveldingen...
-klokka 20.00 så verden slik ut her hos meg....



Visst er det fint her "Ut mot hav"
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...