onsdag 11. april 2012

Puslet...

-med litt av hvert denne dagen...
Jeg var gruelig tidlig oppe (klokken 4 faktisk)
-var da aldeles ferdig sovet... 
Muligens ikke så merkelig det siden jeg jo sov bort godt over halve gårsdagen...
Så jeg sto opp og fikk med meg grålysningen og dagens begynnelse...
-med den nye dagen kom et "litt impulsivt" ønske om forandring...
Hårfarging ble bestemt, og resultatet ble så som så...
-jeg savner min "sølvstripe lugg" (-altså gråe) for den var jeg faktisk blitt litt glad i...
Trøsten er at den helt sikkert vokser ut igjen med tid og stunder...

Ellers har holdt Frøken Bumpen og mamma'n med selskap noen timer...
-og jeg har omsider laget meg en månedsplan så jeg kan få litt orden på dagene...
Det har hopet seg litt opp med avtaler som jeg liksom ikke husker på helt...
-så å få alt inn på kalenderen ble veldig oversiktelig og greit...

Det er jobbedag imorgen og jeg tror jeg skal ta litt tidlig kveld...
-jeg føler meg bittelitt ullen i hjernekapasiteten...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...