mandag 16. april 2012

Litt mer...

-fra fiskerlandsbyen "min" i Italia... 
Jeg kostet på meg å reise "drømme" litt mer idag...
-siden solen skinte så bedragerisk vakkert, -og det likevell var iskaldt utenfor...
Leste diverse reise skildringer, søkte og fant ut en masse om stedet...
 Lånte noen bilder på nett...
(dette siste er nok speilvendt etter hva jeg kan se)
-men jeg ser jo at det ikke bare er godværsdager her heller :)

Egentlig er jeg ganske så fornøyd med å reise slik på nett...
Borte veldig bra...
-men det er alltid noe stress og kav og litt negativt involvert også... 
Hjemme er nå engang hjemme...
-jeg har min lille "private" flekk i solen...  
[-veldig enkel hjemmelaga terrasse]
Litt havarert på bildet her da... -jeg har nå fått stolene på rett kjøl igjen..
Her er nydelig å sitte med kaffekoppen og en bok...
 -og havutsikten er heller ingenting å si på...

Jeg har hatt skoledag (dette kurset mitt) noen timer idag...
-så har jeg vert litt huslig, vasket klær og laget mat... 
Så litt nyttig har jeg iallfall vert selv om det ikke ble noen tur ut å gå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...