lørdag 14. april 2012

Fredag 13...

Jeg har hatt en fin dag :)
Ingenting utenom det vanlige...-bare en koselig dag helt enkelt...
Jeg bestemte meg for å ha en ordentlig Bump'ete-dag...
Først gikk jeg til Lille Bumpen...
Såpebobler var spennende saker for en liten Bump :)

Store Bumpen var ikke i form da jeg kom opp'om...
-så forkjøla stakkar... 
 Men med Lynet McQueen filmen sin på blir alt såååå mye bedre...
-filmen er jo så spennende...
 
Lille Frøken Bumpen var foto modell idag :)
<3 <3 <3
Visst er jeg en heldigris som har disse tre herlighetene i flokken min :)
Det ser ut til å bli en vakker dag også imorgen...
-den er totalt planløs... -men skal definitivt nytes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...