mandag 23. april 2012

Ute dager...

-er noe av det beste jeg vet...
Det er godt bare å vere ute...
 -og ekstra godt å komme inn å slappe av etter en lang utedag. 
Denne helgen vert sånne koselige utedager...
-med sol og vår i luften....
Trampolinen er igjen oppmontert hos Store Bumpen ...
-til flere's fornøyelse :))
 Lille Bumpen fikk også prøve på spretten på lørdag...
 -og pølse på grilling's sesongen...
 Ute i det fri pølser...-med litt sand, stein og rusk er det beste...
 Til og med tørt nok å sitte på bakken idag...
 Mamma Store Bump laget seg et kjempeflott blomster bed...
Trampoline er gøy...
-og her er de fornøyde flere :))
 Pappa Store Bump hviler på spaden litt.. -i bakgrunnen her...
-han er i ferd med å lage grønnsak's åker egentlig...
 Gøy :)
 -vi har det kjempe gøy :)
 -og full fart på Bumpen...

Lørdagskvelden var jeg på en hyggelig fest...
-masser av god mat og litt vin, -og latter musklene ble trimmet...
Nå er helgen over og det er natten igjen... 
-jeg kan legge meg veldig fornøyd med min fri helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...