torsdag 26. april 2012

Sliten igår...

-og det ble ingen ork til blogg...
Det er snart på tide (ikke idag) å lete frem dåpskjolen igjen...
-den jeg sydde ifjor...  finnes på linken under her :)
Min fine Dåpskjole :)
Nå må den vaskes og klargjøres med nye sløyfebånd for lille Frøken Bump...
Jeg var en tur på bysiden igår å kjøpt bl.a det...
-pluss et par gaver som også ble krysset ut av på min "på vent" liste :)
Etter turen var all energi oppbrukt så jeg tok en usedvanlig tidlig kveld...
-og har sovet tolv timer i strekk...
 [det spirer et lite håp om å få litt mer energi igjen idag]

En annen sak som ble diskutert og luftet på turen igår er...
Kanskje jeg skulle prøvd å fikse bunaden min...
-som jeg har grodd ut av for lenge siden...
Bunaden min er i størrelse ca 40-45 kilo og 153cm lang... 
-det er faktisk lenge siden jeg hadde sånne mål...
 Min datter ønsker seg også veldig en...
-hun lånte bare min da hun var konfirmant...
Tenker at visst burde mor greie (få til) å sy en bunad til henne...
-og jeg har jo faktisk aldri prøvd på det så jeg ble litt enig egentlig...

Jeg har Hardanger som den midterste her...
 
Men det må tenkes på og vurderes litt først...
-lete litt info osv. før jeg eventuelt bestemmer om et forsøk er verdt...
Jeg gidder ikke prøve meg på (legge penger i) noe jeg ikke tror jeg kan klare....
-fiasko prosjekter bør helst vere gratis...

Dessuten finnes det en Austevollsbunad også... 
-den må jo også få vere med i vurderingen kanskje...
Jeg klarte ikke å finne bilder av den på nett...
-så det får vere til en annen gang...


Nå må dagens aktiviteter snart påbegynnes...
-på badet og fikse seg litt aller først :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...