søndag 1. april 2012

1 April...

-det er ingen spøk...
Jeg har faktisk vert hjemme hos meg selv og "lekt huslig" denne dagen :)

Jeg benyttet anledningen til å fikse(merke) litt av ukens bilder også...
-for hjemme er internett betydelig raskere...

Her er hun...-min lille søte Frøken Bump :)
 En smule irritert av all denne blitzingen...
 -men tar det oftest med avslappet ro...
Gullig frøken i sin lille kjole :)
Fornøyd <3

Fant noen Lille Bump bilder også...
 
"-kan bli litt sinna altso"...
 Alvorlig...
 -men mest er han glad og tøysete :)

Da jeg skulle merke Store Bump bilder var det slutt på batteriet på PC'n...
-så jeg rakk bare dette ene fra igår...
-og da får det bli med det til jeg og PC'n flytter hjem igjen...

Nå venter en bok veldig på meg...
Ha en fin søndag kveld alle sammen :)


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...