søndag 15. april 2012

Foretrekker...

-helt fri for reklame...
Det var så forstyrrende med disse annonsene hele tiden...
-så nå er de fjernet igjen... 


Jeg har forresten også (litt tilfeldig tror jeg) endelig klart å få hovedbildet...
-altså overskriften og de tre bildene øverst på bloggen klare igjen... 
De var blitt litt "suddige" (liksom litt utflytende tekst) av en eller annen grunn... 
-og nå er også det fikset (iallfall på min visning her)

Jeg tenker på å kanskje fornye litt på dette bildet snart...
-det er jo ganske gammelt, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem...
På en måte er jo det bildet blitt identiteten til Kastanjehagen...
-så kanskje jeg roter det til om jeg endrer....

Får prøve meg frem litt etter hvert og se hva som kommer ut av det...
Idag har jeg lekser som skal leses...
Og jeg har lyst å komme meg utendørs en stund...
-det har jeg egentlig tenkt hele dagen, men enda har jeg ikke kommet så langt...
Mat skulle lages, -telefonen ringte, -mat skulle spises, -ting skulle ordnes...osv...

gå ut nå er sikkert best :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...