onsdag 18. april 2012

Black Pearl...

Våknet av telefonen idag igjen...
-de første sekundene tror jeg alltid at jeg har forsovet meg til noe...
Men det var bare et spørsmål om jeg ville bli med på en bytur...
-og det ville jeg jo selvfølgelig :)
Eller helt ærlig så ville jeg slett ikke noen ting de fem første minuttene...
-kanskje de 15-20 første minuttene til og med....
Men jeg svarte JA med det samme...
-så da var det bare å prøve å organisere alle "molekyler" og overtale til samarbeid...

Ingen kan beskylde meg for å være morgenfrisk og opplagt...
-muligens kan jeg virke slik utvendig på grytidlige morgener...
-men inni meg er jeg skikkelig "grumpig" og uklar...

Men...-jeg er ordentlig glad for at noen vekker meg :)
-grumpig'heten må gjennomleves hver eneste dag og jeg overlever hver gang...
Og, -som idag, -førte det til en utrolig koselig dag på bysiden...
Med først bittelitt shopping og så koselig besøk hos "Storegutt"
-som jeg jo ikke ser så mye til som jeg ønsker...
 Storegutt og mine ut på tur kamerater koser seg med pizza og film...
-jeg spiste salat (lavkarbo-sukk) -noen ganger føles det litt usosialt faktisk...
Men, det er jo helt selv valgt...-og idag ville jeg holde meg lavkarbo...
 Utsikt fra terrassen hans..-ser nesten ut til oss her ute (tror jeg)
Da vi skulle hjem igjen fikk Store Bumpen sitte litt i lastebilen med onkel...
Han har jo den kuleste lastebilen i verden "Black Pearl" med sjørøver flagg og greier...
Det likte Store Bumpen... han skulle egentlig bare sitte litt...
-Store Bumpen var slett ikke med på noe "sitte litt" i "blassabil" 
Han lot seg ikke flytte på så lett når han først var kommet inn nemlig....
-så da ble det sete omrigging og onkel fikk kjøre stolte glade gutten til fergekaien.
Misstenker at onkel var like stolt som Bumpen :))
Og med dette er denne "gode minner" dagen slutt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...