mandag 23. april 2012

Dagens utfordring...

-ble etter en del betenkelighet...
[-jeg kjempet imot i det lengste...]
-å gjenskape orden på soverommet (Les: klær tilbake på sin rette plass)
Usj :/ -egentlig, -men veldig så godt når nå jobben er gjort...
Jeg har igrunnen vert skikkelig flink idag :)
Ryddet kjøleskap, vasket opp og vasket klær, lest mine lekser for morgendagen...
-laget en solid lavkarbo middag, -samt frokost og lunch til morgendagens jobb/skole dag..

Med ryddig og rent soverom kom tanken....
Du vet...-den der "fikse og ordne" (pusse opp og få det fint) tanken...
-og den skulle jeg jo ikke ha nå...
Visst vil jeg ha det fint omkring meg "helst"
-men jeg vil ikke legge penger i mer fiks og opp-puss her (jeg leier jo)...

Det er litt synd egentlig... -for huset her kunne helt sikkert blitt så fint...
-jeg har jo selvsagt tenkt "mulighetene" -og hva jeg ville gjort om jeg var eieren...
[-og hadde veldig mye arbeidslyst og penger :)]

Alt dette skjedde før kl. 18...
-etter det tok jeg en liten tur "ut å gå".... -uten kamera idag...
-siden jeg bare ville røre litt på meg...
Jeg vurderer å røre litt mer... -for kroppen føles stiv og ubrukelig ikveld...
-det kan jo hende det hjelper å bevege den litt...
 Jupp, -ut å gå :)

Her et bilde fra igår kveld...
 -da jeg satt ute for å se på kveldslyset...
Solen siler lys strålene gjennom skylaget (blir sånne striper liksom)
-det er fint...-men vises ikke så godt på bildet som i virkeligheten....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...