lørdag 31. mars 2012

Grøsse....

Grøsse-kaldt ute denne dagen...
-det føles nok verre en det er bare fordi våren har vert på en snarvisitt tidligere...
Dette regnet med "nesten" is-tendenser føltes grusomt...
-på ettermiddagens lille "ut å ta bilder" tur...

Denne stakkars Påskeliljen syns også dagens vær var ufordragelig..
 Til min store overraskelse kom så en seilbåt til syne...
  Den skulle sikkert noe, ingen er vel frivillig ute på kosetur med seilbåt i slikt et vær...
-tenkte jeg og ruslet meg innendørs igjen...
-med frosne fingrer og tær...
Så ble det litt blå himmel igjen, så jeg fortet meg ut litt til...
Det er fint her ute...
Alle på rad, og vendt mot vest... (ser sikkert etter seilbåten)
Og her noen som lurte på hva jeg holdt på med egentlig... 

Nå håper jeg på oppholdsvær og ikke så kaldt imorgen...
-det er så mye gøyere med fine dager :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...