torsdag 21. juli 2011

status

-jobbedagen er over..
Eller egentlig er jo hele dagen ferdig...
-og det kjennes på kroppen...
Hadde litt mer flaks med planen for mat og måltider idag...
-det ble laks, brokkoli og rømme (sen frokost og jobbe lunch)
Kveldsmaten er ikke kommet lenger en til kjøleskapet...
[5 spekeskinke-ruller med kryddersmør og ost inni]
-de ble laget og pakket inn før jobb, og har kjørt rundt med meg i hele kveld...
89,4 kilometer + veien frem og tilbake til jobben (ca 4 mil tror jeg)
-jeg er for sliten til spising nå.... - så de får heller bli rask frokost i morgen :))

Jeg har litt planer for morgendagen (før jobb) 
* først å komme meg opp litt tidlig
*  så en handletur med svigerdatter og "lille bump"
* bake en (verdens beste) kake 
* lage gelé 
Jeg har faktisk aldri kjørt med babyer eller småbarn i bilen før...
-så det blir en ny erfaring... -en jeg er bittelitt nervøs for egentlig :/
 Men, nå er det natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...