fredag 8. juli 2011

Ferie modus.....

Det jo faktisk har vert litt sommer temperatur noen dager...
-jeg har vert flittig med "trappe sitting" 
Det har rang nr:1 i sommersyslene dette året....

 Om noen eventuelt skulle lure på hva jeg har gjort i ferien min...
er jo svaret klart....
 Jeg har sittet på trappa!! 
 sett noen sommerfugler fly forbi...
-nytt livet...-og at jeg har fri fra jobb :)

På trappa kan jeg løse alle [MIN verden's] problemer helt for meg selv...
-iallfall fundere på dem så mye jeg orker... og innimellom litt til :)

Ble til en høy-karbo dag (kvelden iallfall) 
Det har vert en sånn lett irritabel følelse på gang helt fra jeg våkna idag...
så jeg kjøpte likegodt Jordbær og Vaniljesaus med hjem fra butikken...
Litt planlagt trøste spising ble foretatt...
-hjalp slett ikke...-men var veldig godt likevell :))

I morgen skal jeg endelig hente hjem min "Lille Navnløse Pus"
GLEDE !!
Er litt spent på hvordan det skal gå med tilvenning her...
-og om kombinasjonen kattunge og bitteliten baby i samme hus går bra...
Vet jo slett ikke om dette er et "bøllefrø" eller en "kosepus"
-men det finner jeg nok ut ganske fort...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...