tirsdag 19. juli 2011

første kvelden...

-og jeg er ikke totalt utslitt...
Det gikk ganske så greit å begynne igjen etter ferien...
-visst føltes vakten lang, men det var den jo egentlig også :)

Et lite problem at jeg ble så forskrekkelig sulten lenge før det var tid til lunch...
-må nok planlegge måltidene på kveldsvaktene litt bedre heretter...

Jeg burde nok legge meg snart siden jeg skal jobbe tidlig imorgen...
-men siden min sønn (nye pappaen) skal reise ut på fiskebåt jobben igjen imorgen...
-er det en litt sånn oppbrudd stemning i heimen...
Ting skal jo pakkes og klargjøres for minst 5 uker hjemmefra...
[lenge med tanke på borte fra nye baby'en]
Jeg pakker ikke'no...men av gammel vane sikkert... driver jeg å HUSKER for folk...
-enten de behøves eller ikke!!

Jeg skal bare kjøre han til hurtigbåten før jobb imorgen...
-og vite at ting er tilrettelagt/på plass for mamma'n og lille bumpen når han er borte.
Siden vi bor i samme hus, og hun ikke kjører bil eller snakker godt nok norsk enda..
-kan det bli litt "pappa oppgaver" for meg i disse ukene...



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...