lørdag 16. juli 2011

Grøss :/

Utrolig trist at ferien nærmer seg slutten....
-nå når jeg endelig har kommet i avslapping modus...
Idag har jeg heller ikke bedrevet så mye nyttig...
-lånte med meg "Store Bumpen" hjem...på fot-tur for første gang :)
Jammen var han flink å gå...
Han har sovet som en stein ikveld (sikkert utslitt av all gåingen)
-jeg har vert barnevakt der denne kvelden også...


 Når jeg først er oppe i høyden der....
-må jeg jo ta noen bilder av den fantastiske utsikten....
Håper kveldens flotte himmel lover godvær for morgendagen også...

Det er utrolig godt å ha tid... -tid til "Bumper"....
Tid til å gjøre ingenting....
Godt å kunne sitte oppe halve natten uten dårlig samvittighet for morgendagen....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...