mandag 11. juli 2011

Ett år eldre :)

-og ferdig feira :)
Det har vert koselig å ha fødselsdag faktisk...
Jeg pleier egentlig ikke like slike dager der det blir mye oppmerksomhet...
-men denne har vert flott :)
Kanskje det er alderen som spøker...
Jeg har igrunnen tenkt mer på at det jo er flott å bli et år eldre...
Det er jo slett ikke alle som blir det !!

Så derfor feiret jeg meg selv :)
Ikke noe Lav-Karbo her idag...
Desverre var vi ikke mange nok, og det ble en del igjen som jo må spises opp...
-av noen.... [muligens meg] 
Kan "veldig" hende det ikke blir noen Lav-Karbo dag imorgen heller :)
 
Lille pus viser seg å vere et riktig "bøllefrø" :)) 
-når den er våken altså...
Den har nemlig funnet seg ny plass å sove
-koser seg "i skålen sin" med fleese teppe den ble hentet i...
Ellers, flere ganger daglig...har den "bøllefrø" opptreden i rommene her...
-både høyt og lavt...
-som å klatre rundt i vin kommoden for.x... 
Det er en utrolig søt liten pusekatt og leken skal de jo helst vere når de er små :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...