søndag 3. juli 2011

Ja...greide det :)

-klarte til slutt å få orden på redigeringen...
Har nå laget linker til mine tidligere innlegg etter tema... 
Under Lavkarbo ute på høyre siden her...
-vil jeg etterhvert legge inn litt oppskrifter i de forskjellige kategoriene.
Og det samme på Prosjekter...
der ligger iallfall noen av bildene jeg har malt... 
-under Gammelt fins bl.a min flotte "barnebarn seng"

Er en smule stolt av meg selv for at jeg klarte dette :))
-og jeg aner igrunnen ikke hva jeg gjorde for å få det til heller...
Siden jeg hadde klikka og fiksa...lagt ut nye innlegg...
-og endra så mye... og så mange ganger... uten noe bra resultat....
Plutselig så virka det den ene gangen :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...