søndag 17. juli 2011

Så er den her...

-den siste feriedagen....
Iallfall i denne omgangen...-har en uke tilgode enda heldigvis :)
Jeg valgte bort en ferie uke også dette året...
Ikke for at jeg ikke ønsker mest mulig ferie uker...
-men økonomien og lønna tilsier at fire uker får vere bra nok...

Så imorgen begynner jeg altså på jobb igjen...
-og skal jobbe 12 av de nærmeste 15 dagene...
Tror det blir hardt, men får prøve å innstille meg på at det skal gå fint....
-etter de første to ukene blir det noen flere fridager før jeg starter i 100% jobben...
Igår ble det en liten tur på besøk til mamma'n min :))
-og litt bilder fra hagen hennes ble tatt denne gangen også....
Hun har en fin hage, med masser av blomster...
Det som imponerte mest nå var denne...
-som klatrer på "veahus" veggen så fint hvert år...
Den kryper frem litt både her og der... 
Har stilker som går inni veggen og kommer ut oppe under taket på huset...
-og som her...noen forgreninger gjennom terrasse gulvet...
 Hun har grønne fingre mamma'n min...
-og jeg som ikke har "verken hage" er imponert :))
En gang i verden hadde jeg jo hage...og frydet meg over alt som vokste og ble fint...
-men det er lenge siden...-og ikke viktig lenger !!  
Igrunnen er det veldig greit å slippe å bruke tid og energi jeg ikke har, på sånt....
Men visst... 
-en del av drømmen om den perfekte tilværelsen...
inneholder koselig hage...og HUS...
-praktisk rom og plass...og ikke minst TID...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...