fredag 8. juli 2011

Min lille pus....

-har nå flyttet inn og blitt samboer...
-fremdeles like navnløs, 
og enda er jeg uvitende om det er en hann eller hunn...
Den er litt usikker på dette nye stedet den skal bo...
-og flyttet (etter å ha smakt litt på mat å drikke) rett inn i vin kommoden her...
Der var det mørkt og trangt om plassen...
-ikke for at det er noe vin der... [Det hadde vert hyggelig om det hadde]
Nå etter to timer rusler den forsiktig rundt og gjør seg kjent med omgivelsene :))
-jeg bare håper at den finner "toalettet" når den tid kommer...

Forresten kom regnet tilbake idag (også) 
-mitt i den koselige båt turen rundt Drøna :/
Lille Lukas frydet seg på sin aller første tur i Rana båten...
Mamma'n måtte holde godt tak i stroppen på vesten så han ikke skulle klatre overbord
-han hang over rekka og var skikkelig fascinert av sjøsprøyten båten lagde...
Så kom regnet... -da blir det fort ganske surt ute i småbåt... 

Jeg har nå pakka Cheez Doodles (stor pose), en ny bok...
-og en boks krokan is...
"Trøste spising" skal nemlig fortsette frem til etter bursdagen min...
Jeg skal sitte hos "Store Bumpen" i kveld...
-og han sover sikkert...-da kan jo jeg lese og kose meg :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...