lørdag 30. juli 2011

Jupp...

-er godt igang med jobbehelgen...
Tja, eller..."godt" er det igrunnen slett ikke...
-men er definitivt igang... -sånn ca. halvferdig faktisk :)

Jeg har vert rimelig sliten siden sist blogg innlegg...
-lite overskudd til annet en jobb og soving...
Føler meg en smule "ute" og litt sånn at livet flyter forbi uten at jeg rekker med det..
Det er jo sommer, folk skal (i mitt hode) kose seg og nyte livet...
-jeg registrerer så vidt at noen også gjør det....
Undrer meg i det stille hvor de får sin energi (og ikke minst ledige tid) fra...
-og hvor i allverden det har blitt av min "kose seg tid" !!
Så vidt jeg vet har døgnet 24 timer (fremdeles) 
-det burde vere rikelig tid til nyting av livet før eller etter mine 7-8 t jobb...
Men slik er det ikke, jeg føler iallfall at jeg ikke rekker noenting...
-så hvor er det jeg mister tiden egentlig...-og hva med energien ??
Den er totalt og sporløst borte vekk :/

På en måte gleder jeg meg litt til sommer og ferietiden er ferdig...
-og at alle folk kommer inn i normale tilstander igjen...
He-he :)
Da trenger jeg nemlig ikke bekymre meg over å ikke finne tid/energi til "kose seg" 
-jeg slipper å se "bli påminnet om" ting jeg ikke rekker...

Nå skal jeg iallfall snart sove...og så jobbe tidlig imorgen...

Beklager bildeløst innlegg ikveld (også)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...