mandag 4. juli 2011

Nye idéer....

-begynner så smått å dukke opp :) 
-sikkert grunnet den store kjedsomheten igår....
Da blir hodet alvorlig opptatt med å finne løsninger sikkert...
 -mener bestemt at mitt hode fungerer slik iallfall...
Det jobber på egenhånd [på full fart] mens jeg er opptatt med andre ting...

Jeg har bakt et brød idag...
-hadde ikke alle ingrediensene som jeg brukte til det gode brødet...
så dette ble med litt mere ulike nøtter og litt mindre frø...
-men alt i alt mindre karbo og like godt faktisk :)
Siden jeg først brukte stekovnen bestemte jeg meg for et lite forsøk...
steke bacon i ovnen...
Det var helt genialt egentlig :)
225gr i ca 10-12 min og resultatet ble perfekt...

Dagen måltider har vert:
En desj rømmegrøt til frokost (hadde litt i kjøleskapet fra igår)
4 ostekjeks med Tunfiskrøre når jeg ble sulten igjen...
og.. en brødskive med bacon (bare for å smake nystekte brødet)

Ostekjeks lages veldig enkelt...
3 minutter i mikro (på bakepapir)
 
Jeg liker best disse tre ostetypene..+en med jalapeno som butikkene aldri har...
Her i skålen oppkuttet til chips (drysset med chilli og cayennepepper)
-veldig greit som kveldskos med dipp for.x
 Eller som kjeks/brød med pålegg på.... -som jeg gjorde idag...
 Min Tunfisk røre...
Veldig enkel og grei å "svisse" sammen i full fart :)

De gode idéene kommer jeg tilbake til senere...
-jeg har nemlig ikke alt på plass enda...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...