mandag 29. april 2013

En Bumpe helg...(del 2)...

Jeg ville prøve meg igjen med alle Bumpene på ligging samtidig...
-jeg syns det er bra at de får litt "leke sammen" tid alle tre...
Mamma Lille Bump var jo også her...-så jeg regnet med det skulle gå fint...
Vi var derfor oppom å hentet Store Bumpen før vi kjørte hjem...
Frk.Bumpen sov...-så hun kom senere....
Her lekte gutte Bumpene sammen og bare koste seg... 

Det blåste ganske kraftig utenfor her hos meg... 
-men jeg hadde lovet "ut å spise is" -så det måtte holdes...
  Litt ute lek ble det før vi nesten frøs ihjel...
(-irriterende med den kalde vinden på sånne fine sol dager)
 Da var det tid for....





 Og så fikk de tre ganske utslitte Bumpene kveldsmat...
Og det var litt etter det det strevsomme begynte...
Jeg gjorde en tabbe med Frk. Bumpen... -som liker fred og ro når hun skal sove...
Jeg la henne nemlig i min seng... -og la meg med henne... (-til hun sovnet tenkte jeg)
-det gikk ikke helt etter planen... -hun holdt det gående til halv ti...
Da var Lille Bumpen sovnet for lengst... -og store Bumpen var kjempe trøtt...
-22.30 sov alle sammen (mamma lille Bump også..) -utenom meg...
Jeg ble oppe et par timer til...
-det pleier å bli lite søvn på meg når jeg har Bumper på besøk...
(-sover på vakt liksom...)
Nå ble det litt ekstra mye hosting og snakking i søvne av Store Bumpen... 
-og sikkert siden hun sovnet alt for sent...-våknet lille Frk litt før kl.2...
-og hun kunne ikke være stille... -så da våknet Store Bumpen også...
Han ville sove igjen... -men det tenkte slett ikke lille Frk at han skulle få lov til...
ca.kl. 4 sovnet han... -hun holdt det gående til kl. 5...
Litt før kl 07.00 slo hun øynene opp og var veldig klar for morgen...
Store Bumpen slumret en halv time til før han sto opp...
 
Lille Bumpen og mamma'n han sov faktisk lenge merkelig nok...
(-vi var ikke spesielt stille...)

Lille Frk. var legge klar igjen kl. 09.30 -og da sovnet hun fint og sov to timer...
-da la jeg henne i reisesengen og hun fikk ligge i fred og ro å kose med bamsen sin....
 Vi andre så på litt film, -sang alle sanger vi kan...-og tøyset oss litt...
-aktivitets nivået var litt redusert hos oss alle sammen...

Det var litt sånn "Pjuh" når alle var hjemme hos seg selv igjen...
-og jeg kunne ta en time på sofaen...

Så fikk jeg middag hos Fam. Store Bump i kveldingen...
-og så full Relax resten av kvelden...-stort sett denne formiddagen også...

En givende helg har det vert :)
 -men det er godt at det snart er HELG igjen...
Da tenkte jeg å prøve å komme igang med TV-benk prosjektet mitt...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...