mandag 1. april 2013

April spøk??

Joda... -det er kanskje det dette er... -eller blir...
Jeg har altså (enda en gang) bestemt meg for å slutte å røyke...
-og tilogmed valgt 1 april som slutte dato...
Det er bare sånn for sikkerhet skyld... 
-for jeg har ikke veldig tro på at jeg klarer det denne gangen heller...
Det har jo ikke gått så veldig bra med alle forsøkene til nå...
-fikser jeg det ikke denne gangen heller... -ja, så var det bare en "teit" april spøk...

Jeg har satt igang et digert "rydde soverommet/klær og saker" prosjekt...
-og nå (midt i jobben) -en pause...og skikkelig angre på at jeg begynte...
Har mest lyst til å stappe det meste i søppelsekker og kvitte meg med det...
-siden det er helt umulig å finne bra plassering slik at det ser ordentlig ut innpå der...

Jeg har funnet ut at:
-jeg har sokker nok... mer en nok!!!
Bøyle BH'er er nærmest umulig å oppbevare ordentlig og oversiktlig i en hylle...
-og de fleste passer sikkert ikke likevell...
Jeg har mer en nok stillongser også...
  -enda jeg aldri bruker stillongs annet en til å sove i når det er iskaldt...
Jeg har en masse bukser... -men få som faktisk passer (tror jeg)
Har også rikelig... -eller alt for mye...-sommer klær (merkelig nok)
Gensere/topper/t-shirts samler jeg også på...
-selv om de ikke hverken er fine eller passer meg lengre...
Og jeg har spart på gamle "kan male i klær" (-de er det jeg oftest bruker)...

Ja, -og jeg har ett sett ordentlige treningsklær i skapet mitt... 
-kjøpt i tilfelle jeg skulle få for meg å begynne å trene en gang...
Det hadde nok vert en ordentlig april spøk...

 Nå er pausen over og jeg får ta meg i nakken å få ting på plass igjen...
-ta en annen dag til å sortere... -og kvitte seg med...
Idag blir det bare grovsortering... -og alt usikkert blir flyttet til gjesterommet...
 
 

2 kommentarer:

  1. Kjent stoff, det med stillongsar i hopetal. Iår har nokon av dei blitt brukt til trimtur i skogen.
    Og så ei påminning frå ei som har røynsle, la ikkje det du sorterar på fast opphaldstillatelse på gjesterommet. :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for råd... -veit det er lett hendt at det etter ei stund (plagg for plagg) snik seg innatt i skapet då... No må eg vera sterk... -og fullføre jobben...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...