onsdag 24. april 2013

Utsatte strøk...

-er rett utenfor døren min idag...
En hagestol banket faktisk på døren for litt siden...
-da jeg åpnet (nei, jeg trodde ikke den ville inn) 
-hadde den tatt en halv piruett og sto klistret opp mot muren...
Tidligere idag fikk jeg litt plunder med å åpne døren da en palle + en halv palle...
-og nevnte stolen hadde blåst overende og lagt seg fremfor døren.. 
Jeg håper det snart har blåst fra seg...

Tidvis har det regnet også... noe helt forskrekkelig...
-men det har også vert blå himmel og sol noen ganger idag...

Jeg har hatt innedag for det meste...
-bare en snartur for å hente vann (-henter fremdeles drikkevann) -og handle litt...
På hjemvei hentet jeg Store Bumpen i barnehagen...
-jeg ville "kokkelere" litt på fridagen... -og inviterte dem på middag...

"Må setta støvlana fint på plass" sa jeg til Bumpen...
-flink som han er så gjorde han det...
"Besto sine sko må og stå fint på plass" -sa han og ordnet mine sko (som sto fint fra før)
-han byttet byttet bare fint plass på høyre og venstre skoen...
-og tåen vendt utover...

Etter hvert ble det middag og dessert...
-og litt tid til kos og lek med bumpene før de gikk hjem...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...