lørdag 20. april 2013

Johoo :)

Etter en hel uke med "føle seg bra" dager...
-begynner jeg nesten å tro på at det har tenkt å forbli slik...
Jeg venner meg til det litt etter litt...(-ikke så vanskelig)
-så idag da nesen igjen var tett da jeg våknet ble jeg litt fortvilet...
Tettheten kom seg igjen...
-så det var ingen grunn til panikk :)

Nå er det straks klart for jobbekveld...
 -solen skinner og det regner ikke...-det lover bra!!

Igår fikk jeg denne søte gaven kjøpt i Nice...
Genial som bokmerke... -og det har jeg savnet støtt...
Sist jeg leste klippet jeg en bit fra en reklame avis og brukte som bokmerke...
-nå blir det jo skikkelig orden på sakene :)

Ønsker alle rundt omkring en flott kveld og helg...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...