torsdag 25. april 2013

Snart er det...

 -helg :) 
Uken etter jobbehelg går fortere en vanlig...
-med fri (helg) på tirsdagen så er det jo bare tre dager til helg igjen...

Jeg jobbet kveld igår, -skal på kveld igjen nå snart...
-starter vakten med info-møte om "nye" jobben vår når vi blir privatisert 1 juni...
Informasjon behøves... 
-1 juni er her snart... -og de fleste lurer på hvordan dette blir...
 
Idag har jeg igrunnen bare sløvet og ikke gjort noe fornuftig...
-sover litt lenge når jeg har mulighet til det (-har fremdeles våken tid hver eneste natt)
  Verden utenfor er stille og fin...(-det har sluttet å blåse)
-ikke regner det heller, -men himmlen virker litt tung og grå så det kommer kanskje...

Solstrand Interiør ringte for litt siden..-de hadde nå fått inn min vare på vent...
-gleder meg stort til den kommer med posten :)
Bildet her er tatt fra nettbutikken deres... 
De er laget av resirkulert matriale og alle er unike...
 Min blir altså ikke slik ... -så det blir jo ekstra spennende... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...