søndag 21. april 2013

Planer legges...

-for hyggelige avbrekk i normalen etter ferien...
Når sommeren er ferdig og bare jobbing,-mørkere tider, kulde og vinter venter...
-kan et lite avbrekk være rene pustehullet...
For ikke å glemme det å se frem imot.. -og glede seg til slike "pustehull"...
-det gjør også helt sikkert bare godt...

Saken er...som dere sikkert forstår...-at jeg nå har blitt redd for å bli verre igjen...
En uke bra... -og med de tunge "trege" dagene -og vondt'ene enda friskt i minne...
-prøver jeg å gjøre alt jeg kan for å forhindre "kropps krasj" igjen...
"Pustehull" helst før ev. krasj i systemet kan vere det som skal til.. -tenker jeg...

Det fins jo saker å glede seg til allerede....
Jeg venter jo på en Bump.. -midt i sommeren...
Desverre er mine tre uker ferie avviklet før det...(-de lot seg ikke flytte på)
-men jeg håper på å få tid til å møte -og bli kjent med bumpen likevell....
Det blir bare litt verre med kontakten (-og kosetiden) denne gangen... 
Siden det blir reise (by-siden) avstand til dem...
-og det kreves hele fridager for å få til... 
  
Etter sommeren... -i august... -tar jeg ut 4 ferieuken...
-da får jeg storfint besøk fra Sverige -og jeg gleder meg veldig til det også...

Så får fam. Lille Bumpen nye huset sitt.. -det blir jo kos.. -og sikkert litt "hjelpe til"...
Ja, -det er POSITIVT -hjelpe til med opp pussing er gøy...

 Senere i høst får jeg kanskje oppfylt mitt ønske (se link under her) om å besøke
 Cinque Terre 
 -det blir supert... -helt sikkert :D
Legg merke til veien langs klippen til venstre i bildet...
-man skal gå mellom de 5 byene...
Jeg har høyde skrekk... -og trenger ryggsekk...(ev. foto sekk)
-for her går det ikke å reise uten kameraet med... 
Av erfaring... -med høyde skrekk er det veldig "best" å ha begge armene fri...   
-det føles tryggere da...


4 kommentarer:

  1. svensken längtar nu till semestern och att komma över till dej ska bli kul att se Norge. kram Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, -det blir kul... -och jag har ledigt med :)

      Slett
  2. Det var dette eg ville seia, at eg får høgdeskrekk berre ved å sjå vegen på bilete.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, trur eg får trena høydeskrekken på denne turen.. -da blir sikkert ein "grøssande" og fantastisk tur... Eg har jo hatt lyst å sjå desse byane i åresvis :) Klara dei andre så klara eg, tenke eg... -men eg vil ha armane fri... -så eg kan klamra meg fast om da behøvest ;)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...