lørdag 20. april 2013

Positivt...

Det har vert en veldig grei jobbedag...
-en "på godt hummør" dag...
Jeg har fått beholde den "i bedre form en på lenge" følelsen...
Det gjør jobbedagene... 
-og ikke minst hjemmetiden...-mer oppegående...

Idag fikk jeg omsider klippet av meg litt av manken...
-en snill kollega ordnet frisør time for meg rett etter jobben...
"?mellom fornøyd?" 
-er jeg alltid rett etter klipp...
Jeg liker ikke all den stylingen, -føning og krøllbørsting....
-frisøren tvinger håret mot kjøreretningen liksom....
Foretrekker vanlig naturlig rufs... -ev. med litt voks for hold...
  -det skal være enkelt...

Men POSITIVT... -jeg slapp den vanlige hodepinen etterpå idag...

  Ble litt kosetid med søte Frk Bumpen ikveld...
Store Bumpen var i bursdag selskap...
-så jeg fikk lese nattabok for han når han skulle legge seg...
Siden har kvelden bare forduftet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...