onsdag 1. mai 2013

Kule...

-kuler er blitt testet siden sist...
Dette var ganske spennende saker...
-litt magisk å se hvordan kulene vokste seg større og større...

Disse kulene skal en kunne plante blomster i sies det... 
-eller ha istedet for vann i blomstervase...
Når de har krympet kan de legges i vann igjen, -så vil de vokse seg store på nytt...

Prosessen i bilder...
 Det viste seg at dette var for lite vann... -en etterfylling måtte til...
 -etter noen timer...
 -neste morgen var bollen full av gele kuler...
 Jeg la kulene i dørslag så de fikk renne av seg litt...
-før jeg plasserte litt her og litt der...
 Det var jo fargen på disse jeg falt for...
-etterhvert skal jeg nok teste om det går å plante i dem også...
 -bare som pynt er også bra...
Tøfft eller???
 

2 kommentarer:

  1. oldemorbloggen4. mai 2013 kl. 15:29

    Eg har og slike kuler og prøvte meg med ein plante, tørka av jorda, slik det stod i bruksanvininga, stakk røtene nedi og blomen visna. Tullipaner heldt seg lenge i kulene, men ikkje roser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Var når eg såg dine flotte syden kjøp eg leita opp desse på ebay.. -så tusen takk for tipset :) (-utrulig flotte hatta oldebarnet fekk også, forresten)
      Eg har ikkje prøvd med noke verken blomster eller planter enda... -men eg ser dei krympa fort når dei berre ligg til pynt.. -fordampa sikkert... Dei eg har i flaska med kork på held seg fine...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...