tirsdag 16. april 2013

Det er...

-tirsdag idag... 
Føles som jeg har jobbet en HEL uke allerede...
Travelt, travelt... 
Selv med bøyelig kropp er det slitsomt med en altfor travel kveldsvakt og så dagvakt...
-var altså rimelig ferdig da klokken ble tre...
Lille Bumpen er syk med feber så jeg tok en "trøste-litt" tur innom der etter jobb...
Han sov da jeg kom... -men våknet etter ca en halvtime...
-og ville sitte hos meg mens mamma'n stekte vafler....
Der var det godt å sitte...
-og vips så tok han seg en halvtime til likegodt...
 Det var bare rigge seg til så behagelig som mulig... 
-og vaflene fikk vente til Bumpen våknet igjen...
Det er ganske koselig å sitte slik å holde på sovende barn igjen etter gammelt....

Fikk forresten en glad melding fra NAV idag...
-noen hadde vist regnet feil ett eller annet sted... 
Så da var min tidligere "på dårlig hummør helg" faktisk totalt ubegrunnet...

Nå er det full avslapp på planen her...
-ønsker alle en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...