lørdag 6. april 2013

God helg...

-alle sammen...
Her snør det idag... -og jeg har fyrt i ovnen...
Våknet med hodepine (-ikke så uventet) -men nå er den heldigvis på retur igjen...
Planen for dagen er å hente Lille Bumpen og mamma'n hans...
-de skal komme på besøk og sove her inatt...

Egentlige planen vår var ut å gå en litt forsinket "Påske" tur idag... 
-om det fremdeles hadde vert sol og finvær... 
Nå er det hutrende kaldt og gufsent både ute og inne...
-så da ble det "liggebesøk" istedet...

Gjesterommet huser fremdeles alt jeg ryddet bort sist....
-det er full stappet der inne og nå må det jo nødvendigvis flyttes på igjen...
Det er en fin mulighet til enda en sortering... 
-og eventuelt også ett hakk nermere orden på sakene...
 Det er jo ganske kjedelig å måtte ta stor opprydding hver gang rommet skal brukes...
-men enda så driver jeg bare å flytter på ting...-hit og dit...

Jeg har ikke fått humøret ut av vrangstrupen helt enda...
-er fremdeles ikke bittelitt glad...
"Dyster til sinns" -er en ganske passende beskrivelse...

Jeg fikk forresten et veldig etterlengtet lite hagebord og stoler uten for her igår...
-det ble jeg hoppende glad for da jeg fikk vite om det på formiddagen...
 Tenk... -endelig en liten "sitte ute" plass... 
-blir nok glad for det igjen når det kommer nye soldager...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...