tirsdag 23. august 2011

Vil ikke....

nei, -jeg vil ikke legge meg....
-er ikke helt klar til å slutte av denne fridagen enda...
Det har blitt neste dag allerede...
-om jeg legger meg nå så blir det jo morgen og ny jobbedag mye fortere...
Så jeg tenker jeg drar ut fridag tiden litt lenger :)
Først skole (to timer) og så den seineste seinvakten på planen for morgendagen...
Bilde over her (det under også) er sånt jeg fant i eksempelbildene på Pc'n her...
-det går jo raskt mot høst nå, og høsten er en fin tid (syns jeg)
Det er et litt kjølig drag i luften og blir mørkt om kvelden/natten...
-da er det fint å sitte på trappen å se på stjernene, og drømme meg bort...
Jeg har vert en tur på besøk hos mamma'n min idag...
-sammen med datter, Iq og begge "Bumpene"
Så måtte jeg jo lese lekser til morgendagen, et hefte før hver samlings dag leses...
-hefte nr 6 denne gangen...og da er det 5 igjen i 1 permen...
Neste perm inneholder 12 hefter, jeg håper det blir mer nytt og spennende stoff der..
-det jeg leser nå er en smule kjedelig faktisk...
Stort sett stoff man kan fra før eller som er veldig så logisk om man tenker bare litt.

Men nå kan jeg ikke tenke noe mer...
-sove tid nå...
GOD NATT

2 kommentarer:

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...