lørdag 27. august 2011

Sletter...

-ganske enkelt denne dagen...
Den kan faktisk ikke medregnes som dag i regnskapet...
-jeg har for det meste lagt her og følt meg vekselvis "uggen", uthult eller slapp...
Tror ikke jeg har fått alt helt ut av systemet enda...
-men det jeg har greid å innta av mat holder seg i det minste på plass...
De høylydte protestene mot mat i magen er forsåvidt greie å tåle...
-men håper virkelig jeg våkner frisk og noe raskere imorgen....

Jeg har jo planer om å slappe av og nyte frihelg...
-og kanskje også få gjort litt av alt jeg ikke rekker (orker med) til vanlig...
Nå tar jeg natt !
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...