mandag 15. august 2011

Første dag...

-og snart klar til dyst... 
Full stilling, nye jobbebiler, forhåpentligvis er alle kolegaer ferdig med ferien sin...
 -så kanskje ting blir mer normale og vanlige etter hvert...

Hatt en tur på butikken idag...
-kjøpt nye knappenåler, hvit sytråd og ordentlig tekstil saks...
Gjorde ikke noenting med dåpskjole prosjektet lørdag heller...
-eller dvs. jeg sprettet bare opp noen sømmer i skjorten...
Så falt jeg inn i en film på tv :)
Min søndag var så og si innholdsløs... 
-det regnet ute og jeg hadde vert våken store deler av natten før...
-så jeg var trøtt; -spiste is, peanøtter og druer...-og sløvet bare bort dagen...

Har ikke spist etter lavkarbo kostholdet skikkelig siden 22/7...
-da ramlet jeg ut helt...sjokket som jeg var av alle hendelsene...
Etter vel en ukes tid (eller no sånt) startet jeg opp igjen...
-men har bare spist lavkarbo i ukedagene og hatt helgene fulle av karbohydrater :)

Idag har jeg laget en lavkarbo rett til frokost og har resten med meg på jobb...
-så får jeg jo se om jeg det går bra å holde seg til lavkarbo maten litt bedre nå...
Jeg har blitt for slapp med kostholdet og skulle jo ha strammet det inn igjen...
-men når ting butter litt imot er det SÅ lett å bare "trøstespise" noe...
Krokanis er min store svakhet på sånne dager...
-også frukt har vert litt vanskelig å holde seg unna (helt)
Frukt (plommer, druer og noe bær) er jo ikke så farlig om jeg spiser litt av...
-to liter Krokanis er det nok litt verre med...
-og den må jo spises når jeg først har falt for fristelsen til å kjøpe den....

Men nå er jeg klar for jobbekvelden...
-gruer meg litt til disse "monster" bilene som nå skal brukes...
Kanskje jeg blir positivt overrasket....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...