fredag 26. august 2011

Uhhhh og uussssj :/

-ble så forskrekkelig syk...
En omgang omgangsyke har kommet på veldig uvelkommet besøk...
-så denne natten sitter jeg her av helt andre grunner en min vanlige våkenhet :(
Kom på helt brått og uten noe forvarsel rett etter sengetid...
-da var det bare å ringe fortest mulig til jobben å si fra....
Fryktelig dumt å bli syk så sent på kvelden, det skulle sikkert egentlig vert forbudt...
  -jeg har nå laget ekstrajobb for nattevakten som må forsøke å skaffe folk for meg...
-og det midt i natten :(( 

Været her vest har vert litt merkelig denne uken...
-hver annen dag fint... og torsdag var en  sånn nydelig...
Jeg hentet Lukas i barnehagen etter jobb... 
(usj, bare jeg ikke har smitta han med dette)
Umulius å fotografere idag, han står ikke stille lenge nok :)
-og jeg hadde feil innstilling på kameraet også....
Liker så godt å tromme på denne gamle ovnen her hos meg, den lager super lyd...
Leke litt med besto sine leker...
 Tøyse og tulle litt :)
-og spise noe gottis er helt nødvendig (druer idag)
Mario har vert litt mellomfornøyd dag, noe plaget han liksom...
 -så etter Lukas ble hentet gikk mamma'n ut en tur med han...
-og kom så fornøyd tilbake med en blid liten gutt med full bleie...

Og jeg tok frem Dåpskjole prosjektet igjen og begynnte på utklippingen...
-først måtte alt strykes, og så nålet jeg fast mønsteret før klipping...
Så langt rakk jeg ikveld (i går) 
Det ble en tur til Sjenestøle igjen mitt i arbeidet her...
-igrunnen veldig deilig å gå seg en tur...
-og så er det jo nydelig utsikt derfra...




Flott ikke sant :) 
Jeg rekker å bli ganske varm og svett av turen ut hit og tilbake...
-selv om det egentlig ikke er hverken langt eller tungt...
Sikkert fordi jeg ikke er så grusomt sprek av meg :)

Nå har jeg faktisk klart meg bra i 1 og 1/2 time...
-tror jeg kan våge meg opp til sengs og kanskje få sove litt også...
Blir fortere frisk om jeg sover, tiden går fortere i det minste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...