onsdag 17. august 2011

Litt bilder kanskje...

Har faktisk fått pressa inn en hel del innhold i denne "etter jobb" dagen...
-og det føles ganske så godt :) 
Jeg var oppe allerede 05.30 [grusomt tidlig] jobben begynte 7 idag...
-og jeg rakk fint å bli skikkelig sliten før jeg sluttet av for dagen kl.15...
Da jeg etter litt handling og bensinfylling endelig kom hjem...
-ble jeg distrahert vekk fra den planlagte hvilen...av noe ?? usikker på hva :/

Så ble det til en badetur, fint og varmt ute idag... 
-men det var ganske kaldt å bade likevell...
Vel hjemme, ny opptint av en varm dusj og halveis i et måltid...
 -ble med på en tur til Sjenestølen (eller hvordan det nå skrives)
Der var utsikten sånn ikveld :)

Fant noen flere bilder fra de siste dagene...
Litt usikker, men jeg tror dette er fra sist lørdag...
 Lukas på vei på eventyr...
Og etter dagens eventyr, natte klar :)

Så var det "turbo pus"
 -som egentlig vet han ikke har lov til å leke med baby lekene...
 -men stadig gjør det likevell..
 Innimellom er han rolig og bare søt
-og gruelig trett...

Og til slutt dette bildet av Hjartholmen
Imorgen er det fridag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...