søndag 28. august 2011

Prosjekt Dåpskjole :)

-så langt...
 Har brukt nesten hele lørdagen til sammensying av kjolen...
Enda gjenstår noen sømmer, knapphull og knapper...
-og så hele luen da....
Den har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal lage enda...
-gjelder litt for hele prosjektet egentlig...
Det blir til mens jeg holder på...
[kanskje prøve med en liten krage for x] 
-og blondekrage ble det...

 Jeg er fornøyd med dette prosjektet :)
-jeg vet ikke om kjolen kommer til å bli brukt noen gang...
Men det spiller igrunnen ingen rolle...
-det har bare vert et helt gratis gjenbruk prosjekt...
(jeg kjøpte saks, tråd og nåler forresten)
Jeg har så langt bare brukt min egen gamle symaskin...
-som faktisk har vert snill og sydd riktig idag...
Knapphull tror jeg mamma'n min får ordne med sin "super maskin"
-eller jeg kan sy patenter til lukkingen i ryggen...

Nå er jeg slett ingen syerske...
Husker enda læreren på skole si at jeg aldrig kom til å utføre noe ordentlig arbeide...
-siden jeg ikke likte tråklingen av skråbånd som skulle utføres i flere omganger :)
Jeg kunne jo ikke begripe hvorfor jeg ikke kunne nåle fast og så sy...
-noe videre tålmodighet hadde jeg slett ikke....
 Lille pus har bare plaget meg idag...
-den vil vere der det skjer saker, og den bare forstyrret hele tiden...
Knappenålene var super spennende...
-og esken ble veltet gang på gang...

Nå er det allerede leggetid igjen...
-veldig hvor fort denne dagen har forsvunnet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...