lørdag 13. august 2011

Barnebarn vakt :)

-sitter å passer "store bumpen" ikveld...
Han bestemte seg for at han slett ikke ville sove denne gangen...
-men nå, etter nesten to timer, klarte han ikke holde øynene åpne lenger :)
 Tror kanskje foreldrene får sove lenge imorgen...
-og det blir de sikkert glade for...
Ellers har denne lørdagen vert som en fridag skal vere...
-altså gjort så og si ingenting hele dagen...
Forfattet et ganske viktig brev, fått det avgårde i posten, og handlet litt mat...
-vert middagsgjest her og sitter nå hjemme hos bumpen resten av kvelden...

For sikkerhets skyld har jeg tatt med dåpskjole prosjektet...
-da jeg ikke hadde bok å lese og bare sitte her kan lett bli kjedelige saker...
Fant frem en bomull skjorte som skal brukes til livstykke før jeg gikk hjemmefra...
Jeg har hatt helt pause fra prosjektet siden sist helg... 
-det har jo vert mye viktigere å benytte det fine været her den siste uken...
Igår (etter jobb) ble det badetur i Melkevika igjen...
Det meldes at det kommer regn og rusk igjen imorgen.. 
-det er jo også siste dag av min lille "mini ferie" 
Mandag begynner jeg i 100% stilling, og da blir det heller dårlig med fritid fremover...
-om jeg da ikke kan slutte med denne forskrekkelige slitenheten jeg har støtt...

Jeg hadde igrunnen planlagt storgevinsten i Lotto denne lørdagen... 
-syns lørdag den 13 passet så bra til det...
Da skulle jeg førtids-pensjonert meg og blitt bestemor på heltid [var planen]
-men nå ville det seg ikke slik desverre [ikke denne gangen heller] sukk altså...
Men man skal ikke gi opp håpet...
 -kanskje en gang store drømmer kan bli virkelighet...
Men i mellomtiden gjelder det nok å gjøre det hyggeligste ut av livet som det er... 
Det er kanskje mye som kunne vert bedre på flere fronter i "min lille boble"
-men i virkeligheten er det en hel del som kunne vert verre også :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...