søndag 21. august 2011

de siste dagene...

Har hatt lite tid til bilder og blogging de siste dagene...
-litt for lite tid til alt annet også egentlig...
Gårdagen gikk i ett fra jeg sto opp (litt for seint..igjen)
-og til jeg sovna på sofaen en gang på kvelden [tror det var ca. kl 22, litt]
Fin fredag ble det, jeg fikk hente "Store Bumpen" i barnehagen for første gang :)
-han skulle vere hos meg mens foreldrene var en snartur til by'n...
Vi gikk hjem å spiste middag og lekte litt med "turbo pus"
-så ble vi med Iq og "Lille Bumpen" på en lang (tung å gå) tur...
Vi havnet på koselig kaffe/vaffel besøk, samtalen gikk i Thai, Engelsk og litt Norsk...
vi kom oss ikke hjem igjen før ganske sent...

Idag sov jeg litt lenge (skulle jo jobbe kveld)
-fikk heldigvis med meg litt Lukas kos før jobb...
Siden har jeg vert på seinvakt hele kvelden og kom hjem til ny trekt kaffe...
-og en litt overstadig "turbo pus" som blir såååå glad når jeg endelig kommer hjem :)
Nå er den ute i natten en tur...
-kanskje den kan kvitte seg med litt overskudd energi før leggetid...

Jeg jobber dagvakt imorgen... 
-det er, eller var før iallfall.... -en av de koselige vaktene...
Jeg pleide å tenke 
"så heldig jeg er som får gå på søndags besøk til så mange trivelige mennesker, 
og gjøre dagen deres litt gladere i samme slengen liksom"
Første timen var ikke no særlig koselig egentlig...når jeg tenker etter...
Jeg som jo er B menneske tror at alle andre sikkert også vil sove litt lenge av og til...
Å troppe opp en halv time tidligere en vanlig til folk en søndag morgen...
-var ganske så brutalt...ifølge meg altså...
Jeg ville definitivt ikke satt pris på om noen kom til meg sånn...
Etter klokken 9.00 ble koseligere, desuten hadde vi alltid felles lunch på helg...
-brød og godt pålegg (oss tre som jobbet sammen)
Savne, savne , savne...usj :/
-det hjelper så lite å synge klagesanger...
Får nok heller "ta det som en mann og gjøre så godt en kan" eller no sånt...
-jeg må legges nå...
-selv om jeg slett ikke er trett på denne tiden av døgnet...
Å vere B-menneske er veldig oppskrytt !!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...