torsdag 11. august 2011

Trøtt eller ikke...

-en del av fridagen har gått med til soving...
Skikkelig trist når det jo har vert den nydeligste sommerdagen...
Jeg sovna på sofaen igår kveld og våkna der kl.2 på natten...
-gikk rett til sengs og sov helt til 11 på formiddagen :(
-og jammen sovnet jeg igjen ca kl 20 ikveld og våkna etter litt over to timer... 
Ikke rart fridagene blir korte når jeg holder på på denne måten...


Inneholdet i dagens dag har bl.a vert en fisketur...
-"avslapp" og godt å vere utpå sjøen litt...
 Omgivelsene er flotte også fra sjøsiden... 
Jeg fisket ikke, det gjorde datter og svigersønn...
-fangsten ble slett ikke verst...med litt av hvert i stampen..
Det gøyeste var Makrell og Pir på alle kroker samtidig (6 el 7 tror jeg)
Ps: dette bildet har jeg funnet på nett og er ikke vår fangst...
Vår fangst er spist opp... 
-vi stekte 8 stk Pir, resten av fisken ble krabbemat...

Noe mer en dette har jeg faktisk ikke fått med meg idag...
-jeg sovnet jo når jeg kom hjem til meg igjen...
Rakk å koke litt kaffe og slippe ut Turbo Pus først...
-så satte jeg meg bare litt...-og da tok Jon Blund over...

Imorgen er jobbe "tidlig" dag... -så er det helg!! 
Nå må jeg se om jeg kan finne denne "Jon Blund'en" igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...