fredag 5. august 2011

Kosedag :)

Varmt og fint sommervær her idag også...
-etter jobb ble det en liten badetur...
 Bading er gøy...
-selv om det er litt kaldt i sjøen her, liker både store og små å bade :)


Planen for kvelden var at jeg skulle sitte hos "Bumpen" og jobbe på prosjektet mitt...
-de andre skulle ut å lyse etter krabbe på berg...
[lyset gikk i lommelykten så det ble en kort krabbetur denne gangen] 
Jeg rakk akkurat å tegne armene på stoffet før de kom tilbake...
Dette dåpskjole prosjektet har ikke gått helt etter planen idag...
-jeg leter og leter, men finner ikke knappenålene mine :( 
-saksen er sløv og ganske ubrukelig :( 

Men jeg har da fått tegnet opp alle deler etter hvert...
-så får heller klippingen vente til imorgen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...