lørdag 6. august 2011

Så ble det...

-endring i planene for kvelden...
Tok et sent "litt motvillig" kveldsbad...-blir mest sympatibading på meg...
Det er jo ikke noe gøy, eller spesielt lurt å bade alene...
-da blir jeg(mor) bedt om å vere badefølge når noen av mine har lyst å bade...
Det var ganske grei temperatur i sjøen ikveld...
-sikkert siden det småregnet og ikke var veldig varmt på land :)
Jeg klarte forresten å blø på det nyvaskede skjørtet da det skulle henges opp...
-så det måtte en omgang til i vaskemaskinen...

Det ble minus på krabbeturen også...
-dette været frister ikke veldig til å gå ut med båt...
Jeg har ferdig klippet delene til overdelen på kjolen...
-så nå er det å sette sammen (for hånd eller med maskin) for å se om det passer..
-størrelsen, om det blir fint, eller om det ev. må endres/tilpasses noe mer....

God Natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...