torsdag 9. juni 2011

Tilbakeblikk :))

Idag...for 28 år siden....ble jeg mamma for første gang :)) 
Det var "stort" -veldig stort !! 
En liten gutt kom til verden...frisk og fin... 
-og han var jo den vakreste i verden....selvsagt :) 
det er han fremdeles...etter alle disse årene. 
Igrunnen litt rart å tenke på at han nå er litt over 10 år eldre en jeg var den dagen... 
-jeg husker det jo som om det skulle vert igår... 
Det vil jo si at jeg igrunnen har blitt kjempe gammel ;)
-kanskje også bulkete og rusten av livets alle opplevelser... 
-men fortsatt er jeg ganske hel...tror jeg ;)

Hipp Hurra for bursdagsgutten 
Gratulerer med dagen!!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...