torsdag 9. juni 2011

sliiiiiten...

WoW for et kjør det har vert disse dagene :/ 
Og idag verre en verst...
-først måtte jeg ta buss til jobb siden bilen min var på lån og ikke kom hjem i tide :/ 
ble da en halv time for sen..."liker ikke" 
-så etter "alt kjør" på jobb....ferdig kl 22
finner jeg ut at bilen har flatt dekk igjen....for tredje gang... 
Jeg blir så for"sinna"
faktisk!!
-jeg som skal på jobb igjen 7.30 imorgen...

Det ble heldigvis ordnet med at jeg får haik med en kollega :))

-men bilen må ha nye dekk... snarest :( 
Jeg trenger den alle dager neste uke...og fire dager uken etter... 
4 nye dekk er forresten dyrt :/
Syns godt denne punkteringen kunne ventet to uker til...-da er det jo ferie... 
-jeg har bare tenkt å bruke beina da... -for jeg trenger pause fra "kjør"

-OG LITT GODT HUMMØR TIL IMORGEN....
Det har jeg tenkt å sove på inatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...