torsdag 2. juni 2011

sommerplanen på plass...


Jeg har brukt litt av formiddagen på å fylle ut arbeidsboken for sommeren... 
-begynner ny turnus på mandag, og har noen ekstravakter også... 
Det er greit å ha fått noen ting på plass...
-det blir jo mye mere nytt videre fremover sommeren...-helt sikkert!!
 For uten ny turnus, kollegaer, brukere, arbeidsrutiner, arbeids-sted og tider...
-kommer jo snart en ny liten "barnebarn bump" til verden :)) 
 Det blir en glede å bli kjent med han, jeg håper jeg kan finne nok tid til også det...
Det ser en smule trangt ut med tiden de neste to månedene... 
-men jeg har jo tre uker ferie.... -så det vil nok gå seg til etter hvert.... 
Og jeg er bare utrolig glad for full jobb.... -og ikke minst full lønn en stund :)) 
Det er surt og regnfullt ute her idag også...
-så det ser ut for å bli enda en "litt kjedelig" innedag..."sukk altså" 
Jeg har ingen bok å lese... -jeg blir litt rastløs av å gjøre ingenting hele dagen...
Lavkarbo frokost ble de tre lappene som var igjen fra igår,
jeg spiste dem naturell også idag...
-de hadde nå (som kalde) fått en litt "sandete" smak eller konsistens, 
så jeg skal nok ikke si det var en god frokost akkurat :/
 Men er man lat så blir det ofte sånn :)) -jeg tar det jeg finner som er ferdig...
Enkelt og greit!!
-og jeg forventer ikke at det alltid skal smake så godt...poenget er jo å bli mett :)) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...