søndag 19. juni 2011

Noen dager er jeg helt tom for matide'er... 
Jeg ser i kjøleskapet og klør meg i hode liksom :/ ingenting frister...
Jeg kan ikke gå på jobb uten noenting...og med bare lavkarbobrød i matpakken... 

-frokost idag ble tilslutt tre ostekjeks med majones og tomat... 
+ tre sneier spekeskinke med litt smør... 
-bør holde meg mett til "jobblunchen" på kvelden...tror jeg !

Ostekjeksspiste jeg MYE av i starten...
-siden har jeg bare helt glemt å lage det...  
De er jo gode...og så enkelt og raskt, så kanskje det blir litt mere av dem fremover.

Nå er det siste halvdel av jobbehelga...kvelden først, så veldig tidligvakt imorgen...
-jeg har sovet nok :) så jeg burde vere klar til dyst....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...