fredag 24. juni 2011

tidlig kveld ja...

-ble veeeldig tidlig...
Jeg laga en omelett med kylling og ost på toppen... 
-brettet den dobbelt og la på fat (2 portioner) 
Den var jo glovarm, og jeg var iskald...
så jeg skulle bare varme meg på sofaen litt under teppe før spising...
-men der var det så "gruelig" godt å ligge... -jeg våkna to timer senere :/
Nå har jeg spist den ene... den andre får bli lunch imorgen...

-i tillegg har jeg trykka i meg cottage cheese med kesam vanilje..og en pasjonsfrukt..
Jeg blir så utrolig "lyst på noe godt" når jeg har sovet på sofaen... 
-må sikkert vere noe feil med min sofa :))

 Et bilde fra tidligere idag... -nå er det virkelig sommer :))
Jeg må finne sengen min så jeg er klar til innsats imorgen også... 
Ønsker alle en "snill" fredag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...