lørdag 11. juni 2011

Perfekt arbeidsfordeling....

-jeg sitter barnebarn vakt...og "gjengen" henter kjøleskap :) 
Jeg gleder meg virkelig til å "flytte inn" i det utover kvelden/natten...
-som det har vert disse to siste årene...forresten, der jeg bodde i to år før også... 
-har jeg måtte krangle meg plass til maten... 
Det medfører jo null oversikt over hva jeg har og ikke har... 
Minus frys har også ergret meg til og fra de siste fire årene... 
-mest når jeg har kjøpt kjøtt, og måtte spise samme mat i flere dager for å bruke det opp..

  Har faktisk handla inn litt idag...som jeg tenkte kom til å bli et sånt problem...
-nå kan jeg jo pakke i passe portioner og fryse... :))  *Blir supert*
Blir så mye enklere med innkjøp og matlaging fra nå av.... 

Tilbake til bilen...
-nå ser det ut til at jeg får låne et dekk imorgen... -kanskje iallfall :))

Hørte nettopp denne på radioen og vil prøve om det går å dele musikk på bloggen...

He he...må jo prøve ut hva jeg kan og ikke kan gjøre innpå her :)) 
Kult med musikk linker vell?? 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...